tirsdag den 11. februar 2014

Buzzador


Hej skønne læsere!
Hold nu op det er lang tid siden jeg har blogget.

Åh det er skønt at have ferie fra arbejdet!! Det er dog kun 1 uge, og den går allerede alt for hurtigt.

Jeg har lige fået en skøn sms fra Buzzador om at jeg kan hente mine Oral-B tandbørste hoveder, og jeg glæder mig til at komme igang med at bruge dem!
Jeg lover at holde jer opdateret, jeg er især spændt på 3D White børste hovedet, for helt ærligt! Hvem vil ikke gerne have hvidere tænder?! :D

Xoxo Jeanette Vilhelmsen Rasmussen

                                                                                                                                                                   

Hey you lovely readers!
Gosh it's been a long time since I've blogged.

Oh it feels so good to have vacation from work!! Even though it's only 1 week, but it's already going by too fast!

I just got a great text from Buzzador, that I can pick up my Oral-B toothbrush heads, and I can't wait to use them!
I promise to keep you guys updated! I am especially excited for the 3D White brush head, because come on! Who doesn't want whiter teeth?! :D

Xoxo Jeanette Vilhelmsen Rasmussen

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...