mandag den 7. oktober 2013

Hmm what to do?

Favorite TV Shows
Hej bloggen.
Ja så lægger man herhjemme med de slemmeste menstruations kramper...og hvad kan man så tage sig til?
Jeg hader at melde mig syg fra arbejde, for jeg elsker mit arbejde, og der er ALDRIG noget godt i TV eller noget som helst når man skal lægge herhjemme og være ynkelig.
Jeg er så heldig at have en pokkers masse serier herhjemme som jeg kan lægge og hygge mig med.
Nogle af mine absolut ynglingsserier er; 
  • Hart Of Dixie: Jeg elsker Rachel Bilson! Det har jeg gjort siden hun var med i The O.C., så hvis du ikke har set Hart Of Dixie endnu, så gør det!
  • Keeping Up With The Kardashians; Og jeg er ligeglad med hvad folk mener om det, jeg kan godt lide det.
  • Cougar Town: Åh der er da ikke noget bedre end Courtney Cox (bedre kendt som Monica Geller), hun er vildt sjov i denne her serie, og det er et must at se bare 1 afsnit! For så er du hooked!
  • Nashville: Normalt er jeg slet ikke til sådan nogle "musical serier", men lige denne her har så meget virkelig og historie med i sig, og så er skønne Hayden Panettiere med, så bliver det ikke meget bedre!
Hvad er jeres ynglingsserier? Og hvorfor?

Xoxo Jeanette Vilhelmsen Rasmussen


Favorite TV Shows

Hey you guys.
Oh well, I'm just laying here at home, with the worst cramps in the history of cramps...what should I do?
I hate calling in sick from work, because I love my job! And there is NEVER anything good in TV when your laying home, all pathetic on the couch.
It so happens that I am so fortunate that I have a bunch of TV shows at home, so I have something to watch that can make my day a little better.
Some of my all time favorite TV shows are:
  • Hart OF Dixie: I just love Rachel Bilson! I've loved her since she starred in The O.C., so if you haven't watch Hart Of Dixie yet, then do it now!
  • Keeping Up With The Kardashians: And I don't care about what people think about the family or the show, 'cause I like it.
  • Cougar Town: Oh is there anything better that Courtney Cox (better know as Monica Geller)? She's just so funny in this show, it's a must to just watch 1 episode! Then you'll be hooked!
  • Nashville: Normally I'm not that into those "musical TV shows", but there is so much truth and history in this show, and the always gorgeous Hayden Panettiere is starring, it wont get any better than that!
What is your favorite TV shows? And why?

Xoxo Jeanette Vilhelmsen Rasmussen

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...