lørdag den 5. oktober 2013

Need a change!

Hej bloggen.

Kender I det; man står i sit soveværelse og kigger rundt og tænker "hold nu op hvor trænger her til at blive lavet om"?

Sådan har jeg det, og jeg har en masse gode idéer, problemet bliver bare at overtale min mand til det, for det er måske lidt girly, haha!

Men altså, jeg er jo en pige, og jeg vil have mit soveværelse er hyggeligt, varm og romantisk, er det for meget at forlange?


Her er lidt billeder som jeg gerne vil have inkopereret i vores soveværelse:


Jeg vil gerne have polstret vores hovedgæred



Jeg vil gerne have en lang lyskæde hele vejen rundt i værelset langs loftet



Jeg vil gerne have dekoreret den væg vores hovedgæred er oppe af

Nu må jeg prøve at overtale min dejlige dejlige mand!

Hvad synes I?

Xoxo Jeanette Vilhelmsen Rasmussen


Hey guys.

Do you know the feeling; when you're standing in your bedroom, looking around and just thinking "This room needs a big change"?

That's how I feel, and I have a ton of great ideas, the only problem is how I can convince my husband that we should change it, because....it might be a little girly, haha!

But can you blame me? I am a girl! And I want my bedroom to be cozy, warm and romantic, is that too much to ask for?


Here are some pictures that I would like to incorporate to our bedroom:


I would like to polster our headboard



I want a long light chain that goes all around the bedroom, along the ceiling



I would like to decorate the wall that is behind our headboard

All I have to do now is to convince my lovely husband!

What do you guys think?

Xoxo Jeanette Vilhelmsen Rasmussen

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...