søndag den 29. september 2013

Does size really matter?



Hej bloggen.

Åh nu kan det godt være at jeg er dum at høre på, men hold nu op hvor er jeg træt af den dille der er med at ALLE bare skal have six pack og thigh gap og bare skal være ultra tynde!
Hvad er der blevet at at have en ganske normal krop?
Om du er syle tynd eller har nogle ekstra kilo på sidebenene, kan det ikke være total ligemeget?

Jeg forstår heller ikke hvordan folk kan være så ondskabsfulde mod hinanden, og det gælder begge parter! Det er dem med lidt ekstra som rakker ned på tynde og kalder dem anorexi ofre, og så er det de tynde der kalder dem med lidt ekstra for fede og dovne, det er da for ubehageligt at man er sådan mod hinanden!

Elsk nu for pokker bare den krop du har, og er du utilfreds så gør noget ved det, jeg har selv været ultra tynd, jeg har været tyk, og nu er jeg som jeg er, og jeg elsker det! Klæd dig efter din kropstype så skal du nok blive tilfreds med dig selv!

Hvad er jeres mening omkring "Curvy Vs. Skinny"? Jeg synes stadig det er en rigtig dum og umoden måde at sætte det op på, men kom gerne med meninger!

Xoxo Jeanette Vilhelmsen Rasmussen

Hey guys.

I might sound really stupid now, but oh God! I am so tired of this "trend" where EVERYONE has to have a six pack and a thigh gap, and just needs to be ultra skinny!
What happened to just having a normal body?
Why does it matter if you are ultra skinny or if you have a little on the sides?!

Another thing I just can't wrap my head around is why people are so mean to each other, and that counts for both sides! The ones who has a little on the sides call the skinny ones for anorexic, and the skinny ones calls the ones with a little on the sides for fat and lazy, why?! It's just so not necessary!

Just love your damn body, and if you're not happy with it, then do something about it. I myself have been ultra skinny, I have been really overweight and now I am just me, and I love it! If you just dress after your size and shape, then you'll be happy too!

What are your opinion about "Curvy Vs. Skinny"? I think it's a really stupid way to put it, but please tell me your opinions!

Xoxo Jeanette Vilhelmsen Rasmussen



2 kommentarer:

  1. Super fedt indlæg. Folk skal til at opfører sig mere modent

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det skal de! Det andet er sgu ikke iorden :)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...