lørdag den 14. september 2013

Starting fresh!



























Hej læsere.

Jeg har været såååååå dårlig til at blogge, i meget lang tid nu, jeg har ikke følt mig inspireret.
Jeg har også været meget stresset fordi jeg har planlægt bryllup. Jeg blev gift med verdens bedste mand d. 7/9-13, jeg kunne ikke være mere lykkelig!!

Jeg vil meget gerne høre hvad I godt kan lide at læse; makeuptips, produkter, outfit of the day, min hverdag, opskrifter osv., bare fyr løs!

Xoxo Jeanette V. Rasmussen

Hey guys.

I have been soooooo MIA for a very long time now, I just haven't felt inspired for any blogging.

I have been super stressed lately, I have been planning a wedding since December, but I got married to the most amazing man on the planet! We got married 7/9-13, I couldn't be happier!

I would love to hear what you guys like to read about, when you're reading blogs; makeuptips, products, outfit of the day, my everyday, recipes ect., so fire away!


Xoxo Jeanette V. Rasmussen   

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...