søndag den 22. september 2013

How can it not be Friday the 13th?!





Hej I skønne læsere.

Altså hvis jeg ikke vidste bedre så ville jeg tro at det var fredag d. 13 i dag!
Okay måske overdriver jeg lidt, men det synes jeg egentlig er fair nok nu hvor jeg starter med at glide på trapperne i vores opgang, helt uden at lyve kan jeg ikke sidde på min højre side, den slog jeg meget hårdt.
Men heldigvis kom Regina min dejlige svigerinde og gjorde dagen lidt bedre! Hun kom og hentede mig og så kørte vi en tur i Rødovre centeret og fik en dejlig karamel caffé latte og så tullede vi rundt i en masse butikker og kiggede lidt rundt. Vi kiggede også på hårfarver, da jeg igen har fået den skørre tanke om at jeg vil have farvet mit hår.

Senere tog min mand og jeg hjem til min mor og lillesøster for at hygge og spise aftensmad sammen, det var rigtig hyggeligt, elsker at besøge dem! ♥

Nu sidder jeg hjemme i sofaen med min elskede mand og slapper af, det er livet! ♥

Hvad har I brugt jeres dag på? Jeg håber at den har været bedre end min!

Xoxo Jeanette Vilhelmsen Rasmussen

Hello you lovely readers.

If I didn't know better I could have sworn that today was Friday the 13th!
Okay okay, I might be exaggerating a little, but to be fair I started my day by falling down the stairway in our apartment, and I swear I can't sit down on my right side, I hit it really hard.
Luckily Regina, my wonderful sister-in-law, made my day better! She picked me up, and then we drove to the mall, we got a really good caramel caffé latte, and then we went into a bunch of stores. We also looked at haircolors, because, yet again, I have gotten this crazy idea that I wanna dye my hair.

This evening my husband and I went to my mom and sisters apartment for dinner, it was so nice, I love visiting them! ♥

Now I'm at home, sitting on the couch with my lovely husband, there is nothing better! ♥

What have you guys been doing today? Hopefully your day have been better than mine!

Xoxo Jeanette Vilhelmsen Rasmussen

2 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...