søndag den 29. september 2013

One of those off days.




Kender I de dage der bare starter virkelig virkelig dårligt?
Sådan en dag har jeg i dag, og det er noget være øv!
Ved ikke helt hvad jeg skal eller kan gøre for at vende min dag, men jeg vil gøre alt! 
Og alt dette startede med et virkelig ubehageligt mareridt, øv siger jeg jer!

Hvad gør I for at vende sådan en dag til det bedre? Tips er MEGET velkomne!

Xoxo Jeanette Vilhelmsen Rasmussen

Do you guys know those days that just starts really really bad?
Today is one of those days, and that is bullsh*t!
I don't really know what I should, or can, do to turn this day around, but I will try everything!
And all of this started because of a really bad nightmare, it sucks!

What do you guys do to turn a day like this around? Any advice helps!

Xoxo Jeanette Vilhelmsen Rasmussen

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...