tirsdag den 24. september 2013

What a wonderful world



Hej I skønne læsere.

Måske er overskriften lidt "overglad", meeeeen det er jo en vidunderlig verden vi lever i!
Jeg mødte på arbejde klokken 7 i morges, og det betød at jeg skulle køre hjemmefra kl 6, daaamn! 
Men jeg havde så fri kl. 14 ;)
Jeg har været ovre hos min veninde Ea, og passe hendes 2 dejlige katte mens hun er i Tyrkiet, de er så dejlige!
Efter det mødtes jeg med min mand hvor efter vi så var ude og handle, han er så dejlig!
Her er lidt billeder fra i dag.

Hvordan har jeres dag været? Har I oplevet noget specielt?

Xoxo Jeanette Vilhelmsen Rasmussen

Hello you lovely readers.
Okay, the title might be a little "too happy", buuuuuut it is a wonderful world that we live in!
I was at work at 7 am, and that meant I had to leave at 6 am, daaaamn!
But at least I got off of work at 2 pm ;)
I stopped by my friend Ea, I am sitting her two cat while she's in Turkey, there are just great!
After that I met up with my hubby and went grocery shopping, he's just perfect!
Here are some pictures from today.

How was your day? Did you guys do anything special?

Xoxo Jeanette Vilhelmsen Rasmussen

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...