søndag den 15. september 2013

Homemade Apple & Pear Chips

Hej I skønne læsere!
Jeg lægger stadig herhjemme om er kedelig syg. Jeg har ikke rigtig orket noget må jeg indrømme, men da min veninde Louise sagde at hun ville komme over, så fik jeg hende lige til at købe æbler og pærer med hjem til mig. Nu er hun taget hjem for at pakke, hun rejser nemlig hjem til sin mand, i Ithaca New York, imorgen, jeg savner hende allerede!
Nu har jeg så fået lavet mig nogle lækre æble/pærer chips med kanel på, og de smager skønt!

Forvarm ovnen til 105 grader celcius.
Skær æbler og pærer i tynde skiver og spred dem ud på en bageplade med bagepapir på. Drys kanel og rørsukker udover, og sæt dem i ovnen i 1 time.
Vend dem herefter og sæt dem ind i ovnen igen i 1 time.
Lad dem køle helt af inde i ovnen, det er nemlig der de bliver sprøde, og voila! Lækre og sunde chips.

Skriv endelig hvad I synes om dem, hvis I vælger at lave dem.

Xoxo Jeanette V. Rasmussen

Hey you guys!
I'm still sick, just laying on the couch. I really haven't been up to anything at all, but Louise came by, and she brought me some pears and some apples. She's at home packing right now, she's going home to her husband, in Ithaca New York, tomorrow, and I miss her already!
I just made myself some yummy apple/pear chips with cinnamon.

Preheat the oven to 225 degrees Fahrenheit.

Cut the apples and pears into thin slices and place them on the parchment paper on the baking sheet. Sprinkle cinnamon and raw sugar evenly over the apples and pears, and then bake them for 1 hour.
Then turn over the slices and bake them for another hour. Let the chips cool completely inside the oven, this is when they crisp up.
And voila! Now you have some delicious and healthy chips.

Please write in the comments what you think of them, if you make them!


Xoxo Jeanette V. Rasmussen

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...