tirsdag den 17. september 2013

Evening♡



Hej I skønne mennesker♡

Jeg er næsten rask, og hvor er det dog skønt!
Min dejlige dejlige mand kommer hjem fra London i aften! Jeg savner ham simpelthen så meget!
Her er lidt billeder fra min aften, en skøn skøn regnbue, jeg elsker regnbuer! Og kakao, kat & Keeping Up With The Kardashian, kan det blive bedre?

Xoxo Jeanette Vilhelmsen Rasmussen


Hey you wonderful peeps ♡
My sickness is almost gone, and it feels soooo good!
My amazing wonderful husband comes home from London tonight! I miss him so freaking much I can't even!!
Here is some some pictures of my night tonight, a beautiful rainbow, I love rainbows! And cocoa, cat & Keeping Up With The Kardashians in bed, can life be any better?


Xoxo Jeanette Vilhelmsen Rasmussen

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...