lørdag den 28. september 2013

Again with the hair



Hej bloggen.

I know, I know, jeg skriver meget om hår, men jeg elsker hår, jeg elsker at skifte hår, og jeg får hele tiden nye idéer.
Og nu.....trommelvirvel tak......har jeg altså tænkt på at få klip extensions såååå længe, så tror snart at jeg gør det.

Hvad synes I om extensions? Godt eller skidt?

Xoxo Jeanette Vilhelmsen Rasmussen

Hey you guys.

I know, I know, I blog about hair a lot, but I love hair, I love to change my hair, and I keep getting new ideas.
And now......dromrole please.....I have been thinking about getting clip extensions for such a long time now, and I think I might get them soon.

What do you guys think about extensions? Good or bad?

Xoxo Jeanette Vilhelmsen Rasmussen

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...