søndag den 22. september 2013

New hair color?




Halløj igen ♥

Som jeg skrev om tidligere så havde Regina og jeg kigget på hårfarver i dag, og jeg blev forelsket i de rødlige farver. Nu er jeg jo naturlig rødhåret, men jeg har farvet det siden jeg var 13 fordi jeg blev mobbet noget så grusomt med det. Nu savner jeg dog den flotte røde farve, så her er et par stykker om jeg har overvejet:

Hvad synes I om dem? Og hvilken en skal jeg vælge?

Xoxo Jeanette Vilhelmsen Rasmussen

Hey again ♥

As I mentioned earlier Regina and I looked at different hair colors, and I fell in love with some of the red shades. I am a natural redhead, but I have been dying my hair since I was 13 years old because I got bullied, a lot, with my hair color. I kinda miss the red color though, so here is some pictures of the colors I have been thinking of getting.

What do you guys think about them? And which one should I choose?

Xoxo Jeanette Vilhelmsen Rasmussen

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...