søndag den 27. oktober 2013

What a romantic ♥

Hej bloggen.
Åh som det nok foregår i de fleste hjem så er det kvinden der laver mad, rydder op, gør rent, ja egentlig laver de fleste huslige gerninger.
Meeeen i onsdags da jeg kom hjem fra arbejde, blev jeg meget overrasket!
Tro det eller ej, men min dejlige mand havde gjort rent, havde handlet og var igang med maden, og han havde slukket alt lys og tændt stearinlys i hele lejligheden, sikke en romantiker jeg har giftet mig med!
Og det synes han jeg fortjente så jeg kunne slappe af helt til fredag, for jeg havde fri om torsdagen.
Åh jeg har været heldig!!

Hvad har en fyr/pige gjort for jer som var rigtig romantisk? :)

Xoxo Jeanette Vilhelmsen Rasmussen



Hey guys.
As most of you know, in most homes it is the woman who makes the dinner, cleans, do the laundry, well yeah pretty much every homely deed.
Buuuut when I got home from work Wednesday night, I got really surprised!
Believe it or not, but my wonderful husband had cleaned, grocery shopped, he was making dinner, and he had turned off all the lights in the apartment and lit candles in the whole apartment! What a romantic I married!
My day off work was Thursday so he just thought I deserved to be able to relax until Friday where I had to work again.
I'm the luckiest girl ever!

What have a guy/girl did for you that was romantic? :)

Xoxo Jeanette Vilhelmsen Rasmussen

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...